Bestellen

Nee, u hoeft geen account aan te maken om een bestelling te kunnen plaatsen.

Met een account kunt u uw bestelling(en) terugzien, en volgen hoe uw bestelling verwerkt wordt.

U ziet geen verzendkosten bij uw bestelling omdat wij deze berekenen na het bepalen van de verzendwijze. Past de bestelling in een luchtkussen envelop dan worden de verzendkosten berekend naar het gewicht. Is de bestelling groter, of staat er bij het product een verzendwijze aangegeven, dan versturen wij per brievenbuspakje of pakketpost.

Nee, u krijgt van dedaver.nl geen automatische bevestiging van uw bestelling.
U ontvangt een bevestiging inclusief factuur nadat uw bestelling door ons is geraapt en de verzendwijze is bepaald.

Wij streven ernaar elke avond de bestellingen te rapen en factureren.

Nee, dedaver.nl heeft geen voorraadbeheer en wordt handmatig up-to-date gehouden.
Dit heeft te maken dat De Daver ook een fysieke heeft.

Wanneer een artikel niet of niet voldoende op voorraad is sturen wij u een melding per Email hierover. Dit doen we voordat we uw bestelling factureren, u heeft dan ook nog de mogelijkheid uw bestelling aan te passen of desgewenst te annuleren.

U betaald eenvoudig via een overschrijving (internetbankieren) zodra u de bevestiging inclusief factuur van ons ontvangen heeft.

Nee, u kunt niet via Ideal betalen. U betaald eenvoudig via een overschrijving wanneer u de bevestiging inclusief factuur van ons ontvangen heeft.

Verzenden

Uw bestelling wordt verzonden wanneer uw betaling zichtbaar is op onze rekening.

Uw bestelling wordt in een goede luchtkussen envelop, een stevig brievenbusdoosje, of in een stevige doos per pakketpost verzonden.

De Daver verzend alles via PostNL.

Ja, De Daver verzend goederen binnen Europa.

Nee, De Daver berekend verzendkosten naar het gewicht en de verzendwijze van uw bestelling.

Retourneren

Neem eerst contact met ons op door een mail te sturen aan info@dedaver.nl
Goederen kunnen geretourneerd worden in een stevige verpakking en voldoende gefrankeerd. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, adresgegevens, en het factuurnummer.

Alles wat u aankocht bij De Daver mag geretourneerd worden, met uitzondering van de complete pakketjes. De artikelen dienen ongebruikt te zijn en in de originele verpakking te zitten.

Wanneer De Daver aantoonbaar in gebreken is gebleven, bijvoorbeeld bij een kapot of verkeerd geleverd artikel, worden uw portokosten vergoed. In alle andere gevallen vergoeden wij de portokosten niet.

Bij een ontvangst in goede staat ontvangt u een mail met een creditnota en storten wij het u verschuldigde bedrag terug op uw rekening.

Overige vragen

Toho is een merknaam die staat voor mooie gelijke Japanse kraaltjes. 

De Daver streeft ernaar kwalitatieve producten te verkopen, en kiest deze dan ook zorgvuldig uit. 

Is het een ringetje of sluiting vervangen, dan bent u binnen de openingstijden van de winkel van harte welkom en vervangen wij dit direct voor u.
Verdere reparaties zoals het opnieuw rijgen, het knopen, of het vermaken van sieraden doen wij helaas niet meer.